life's a bitch, so u better make sure bitch is beautiful

Så sant så! Min bitch är mer än okej just nu. Ser framemot imorgon då jag och brudarna flyr landet ett dygn och partar loss, sen ska jag verkligen ta det lugnt med alkoholen, stackars kropp alltså haha. JAJA det tar vi en annan dag, har nyss duschat och smörjt in mig med bodybutter så nu luktar jag brasiliansk nöt! ♥

Helgen + valborg har bjudit på trevliga förfester och härliga krogenrundor, woopwoop! Har funderat på om jag ska börja ta tag i bloggen, alltså jag vet att jag har sagt det så många gånger.. men har som fått ett nytt liv på senaste känns det som så jag borde ju kunna tillägga nått roligt endårå? Haha.. hoppas nån förstår mina formuleringar! Men ska börja ta biiiilder, för det är faktiskt det roligaste med en bloggiizz!

WELL.. lovar att jag ska uppdatera er imorgon innan jag åker till kryssningen! (har förrästen bilvit lagomt beroende av instagrääm)

puss och kram skumbanan ζ







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0