återigen fredag

Känns som att den här dagen kommer bli sjukt bra :) den började bra iallafall! Nu sitter jag bara och målar naglarna och kikar på förhäxad i soffan haha, nostalgi! Vid 12 tiden vandrar jag upp till granloholm och jobbar några timmar innan utgång ikväll med fina brudar, ska bli superkul att få träffa Jennie! Inte sett tjejen sen studenten tror jag (?!)

Hade ställt en levande väckarklocka imorse också, så Tony ringde mig klockan 8.00, blev skräckslagen trodde jag hade försovit mig och missat massa viktiga saker.. Drömde att jag var hos morfar också, skulle utfodra kossorna så hade jag en bil som Ida-Maria nyss hade köpt så fick jag en p-bot på 15.000 kronor trots att den stod på morfars gård, alltså herregud vilken verklig dröm haha! Avskyr känslan man har när man vaknar! Usch och fy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0