otroooligt

Men herreskoj nu tillägnar jag ett litet blogginlägg till sötiscrilla som tidigare idag frågade om jag hade bloggat något, weeii men nu gör jag det iallafall, obviously! Var iallafall roligt ute igår, blev lite dålig där på mitten, dansade och plötsligt blev det svart för ögonen och flimmra i huvudet typ, sen blev ja skakis i benen men det är ju ingen nyhet att det händer mig haha! Tog lite luft och vatten och blev bättre rätt fort :) hatar iallafall svimmkänslan.

Vaknade sent idag, lite ångest för det var så bra väder idag.. Men gick hem till crillis med henne och sara och hinkade lite kaffe, sen kom linski och linda också, pratade om nattens bravader och lite girlytalk ja ni vet!

Nu sitter vi i Timrå och myser på, inklusive rebecca som tog sitt förnuft till fånga och följde med!

Känner mig ungefär såhär idag.. HAHA förlåt Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0