ljus ♥

Måste bara älska och pussa personen som uppfann ljus, eller den som uppfann ljus kan få en kram och den som uppfann doftljusen kan få en puss! Sitter med massvis med tända ljus och p3 på i rummet, så mysigt! Sovit massa timmar under dagen så komma inte kunna sova nu.. eeehh! Håller på att tvätta också, alltså jag måste tvätta min tvätt själv så det blir som jag vill ha det haha! Och med mitt sköljmedel som jag tycker passar till speciella kläder, yäyä! Så det ska vara!!

Nu lär jag ska skriva klart här då, sen borsta gaddarna och sen hoppa in i duschen. Kom på att jag skrev för några dagar sen att jag hade hängt upp en ljuslykta i en sladd, OROA ER INTE! Tog mitt förnuft till fånga och hängde upp den riktigt innan jag börjat elda i lyktan haha! Så brandinspektionen inte kan klaga, hihi.. fast vad har dom här att göra.

Puss och kram, skumbanan! ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0