helfärgad

Älskar när man har nyfärgad utväxt, så skönt haha inte för att speciellt många kanske lägger märke till min för att jag är så fruktansvärt lång, men for you gnomes, it's there! Men inte ikväll, kände mig tvungen att informera er lite!

Åker ut till Linda nu iallafall, vi kör på gammal vanlig rutin! Men har tänkt på vad litet Sundsvall är alltså, helt sjukt och nu syftar jag inte på det gamla vanliga fjortisuttrycket "Sundsvall där alla vet saker om dig själv som du inte ens visste själv" eller nått sånt, lol! Men helt ärligt nästan läskigt när man får höra eller se saker man aldrig trodde man skulle få! Tycker annars att sundsvallsbor är skit otrevliga mot varandra inte alls speciellt roligt.

Idag mår jag iallafall lite bättre, har lite hosta och har typ ont i kroppen, musklerna eller lederna eller nå! Sov jättelänge inatt, somnade vid 10 typ och vaknade inatt och kollade ett avsnitt extrema samlare vid 02-03 somnade om sen och sov till 12 imorse! Haha helt sjukt skönt!

Haha har jättemycket bilder på Linda så bjuder på en och hoppas hon inte brinner sen :) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0