happiness

Sitter och ska betala räkningar, weeii kul! Näe.. fattar inte riktigt var min telefonräkning kommer ifrån, egentligen! Så mycket ringer jag inte, vad jag vet! MENMEN, bara att betala antar jag! Mår iallafall mycket bättre, även fast helgen varit icke lugn, jaja det är ju bra! Ska nog träna imorrn lite lugnt, fortfarande hes och hostig. Ska nog sy om lite kläder imorgon också, vill göra nånting, måste hålla mig sysselsatt. Blir galen annars.

Behöver ny musik också, finns dock inte så mycket bra musik nu känns det som, eller så har jag inte kollat, haha logiskt. Upptäckte nu också att jag gör saker temporärt, gör aldrig klart nått, som här där jag sitter och knapprar ser jag en ljuslykta som hänger i en sladd, jag som skulle sätta dit en spik, ståltråd eller whatever och sätta upp den med. Hah, jaja intressant. MÅSTE BÖRJA BLI MER NOGGRANN!

Elleehhh!?!?



Kommentarer
Postat av: Paula

dina andra inlägg ovanför går ej att kommentera..misttänker att du har blogga från mobilen precis som jag och då har man tydligen inte bokat av "låt andra kommentera detta inlägget"...



anyways.. nää jag ska bara vara värdinna på Nelly high heels Malmö då jag bor i Malmö. :)

2012-02-13 @ 23:49:51
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0