allt och ingenting

Sitter och tar bort akrylnaglar, sjukt jobbigt för att det tar sån tid! Men känner på mina riktiga naglar att jag måste låta dom vila från akrylen ett tag, en vecka iallafall innan jag gör nya! Om jag kan hålla mig så länge haha! Vi får väl se, har iallafall bara 3 naglar kvar att lösa upp och pilla bort! Mår iallafall inte bra, har ont i kroppen och har halsont, kan inte sova om nätterna och mår allmänt dåligt!

Ett plus är iallafall att big brother har börjat, väldigt underhållande måste jag påstå haha :) i love it! Man behöver ju inte tänka nånting när man kollar!

Vi får väl se om tjejen är som hon verkar eller om hon bluffar, jag är inte säker.. rätt oskön samtidigt som hon är sjukt rolig hahaha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0