men kul..

Alltså, imorse när jag skulle sminka  mig, så var mitt smink borta också! Hela sminkväskan var borta, min nya face foundation, min nya mascara,  och min nya rouge borste, min  nya rouge, min nya dipliner..alltså allt var borta..allting, haha fyfan vad det svider när jag säger det. Jag vet fan inte vart den har tagit vägen, helt sjukt. Får väll HOPPAS på att den är i klassrummet..kan inte kolla just nu eftersom jag sitter i datakunskapssalen.
Skitjobbigt!

Och en annan jobbig sak är att thomas inte kommer vara hemma på alla hjärtans dag..men jag förstår ju att han måste göra det han ska göra, men jag ville vara med han då..tärt! Men jag älskar honom mer än livet <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0