tröttis

Hej på er sötisar! Sitter nu helt nersjunken i soffan och kikar på svensk historia på kanal 4, med mamma och thomas! Jag och thompa har 3 år idag, så grattis på oss älskling ♥

Dagen har förövrigt bara gått emot oss, men hey what did we expect? Så var det på vårat första och andra årsjubileum också, men vi sket iallafall i middagen ute och bion som vi hade tänkt, vi åt god mat hemma istället och valde (tydligen) att kolla på svensk historia istället, hehe! Men sålänge man har sin karl vid sin sida den här dagen så! Vill iallafall inte skriva vad som har hänt idag, men USCH säger jag iallafall.

Här på bilden var thomas 16 år, så söt haha! Tänk att han såg ut sådär när jag föll för honom, men förstår mig själv! Han får mig att le och skratta då jag egentligen kanske vill gråta och skrika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0