tradition

Ja hurrni det börjar ju bli lite av en tradition med mina morgonbloggar? Mja det håller nog inte i sig sen när jag inte kommer jobba.. då kliver jag ju inte upp vid 6. Om jag inte skulle börja blogga professionellt, tänk er! Aja.. morgonkaffet och citronvatten i högsta hugg och kikar på the voice.. VAD HAR HÄNT MED ALLA SERIER på morgonen? Adam live på 3an och TV-shop på kanal 6, Adam live är btw det tråkigaste program jag sett någon gång.

Lite deprimerande väder idag också.. vaknade och hörde drippdroppet, men jaja en anledning till att bära skönis fleecetröjan, men det är liksom dagiskläder. Fleecen och toffsen, spill och dragvänligt!

För att kompensera upp den här veckans kläder klickade jag hem en pälsväst som http://shefabulous.se/ hade lagt ut på sin blogg, så fin! Tänk er med skinnjackan och västen till ett par läckra shoeees.. ♥

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0