the voice

Sitter nersjunken i soffan och the voice började just, så skönt att lyssna på folk som måste stå och vara morgonpigga och glada såhär dags! Dricker kaffe och citronvatten  och väntar tills jag ska åka och jobba! Har knappt sovit något inatt heller, vågar inte sova själv blir helt nojjig och rädd.

Det här låter ju helt sjukt men det finns något i det här huset alltså! När jag och Thompa var ensam här i huset för någon helg sedan och vi båda var jättesjuka var det någon som plockade upp mitt snorpapper och någon slog igång värmepumpen efter att vi hade bastat. Pappa säger att det är någon som brukar vrida på hans musmatta så att texten hamnar upp och ner, sedan håller dom på sådär. Pappa vrider tillbaka, spöket vrider tillbaka, pappa vrider tillbaka.. amen alltså hur sjukt!? Även fast det är uppenbarligen inte är nått farligt så är det rätt läbbigt att sova ensam i källaren ahah!

Well.. slutar tidigt idag så det är ju skönt, mitt i veckan liksom! Men är väääldigt glad över att få jobba lite!

Jag&älskling andra dagen i grekland på ett café!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0