partaj

Hahah oh my gash! Sitter och kollar på "partaj" som går på kanal 5, herreskoj vad roligt det är.
Funderar annars på att radera den här bloggen eller lösenordskydda den och ha den som minne bara, jag vet inte? Jag intalar mig ju gång på gång att jag ska "börja uppdatera" massa igen, men det gör jag ju inte.
Eller så har jag det som jag har nu, egentligen vem skadar det? Åh yr jag gör mig själv.

I helgen har jag ju inte gjort ett NÅ! I torsdags efter att jag hade varit i Hudiksvall med tjejorna blev jag jättesjuk, jag tog en powernap efter jobbet och sen när jag vaknade mådde jag skit. Jättekonstigt, men på fredagen nötte jag och Thomas 8 filmer, när jag tog tempen så förklarade det saken.. hade 39.3 i feber så jag kunde ju inte göra så mycket annat än att ligga och ta plats i soffan, HAHA man är ju verkligen inte fräsh eller söt på något sätt när man är sjuk.

Idag har jag, Fia och Thomas varit på birsta en snabbis och hälsat på Evelina i hennes nya tillfälliga lya! Mysigt, och nu ska iallafall jag gå och träffa Sara och catcha upp lite snicksnack hehe!

innan utgång med johannibanani i somras

med thompis innan bröllopsceremonin

när jag och Fia åt hotellfrukost på Norska basketlandslagets nota på fyllen haha!

JUST DE, har ju varit i Grekland också! Myspys med Thomas en vecka, träffade trevliga svenskar, wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0