ELLEEER?

Är så trött just nu, söt-thompa höll mig vaken igår när jag ville sova så har fått knappt 4 timmar (med mardrömmar) sömn inatt..sätta på tvn, slå av tvn, slå på datorn, förklara varför han måste sitta vid datorn, slår av datorn förklarar varför han inte orkar sitta vid datorn, argumenterar med sig själv såvida han ska kolla på tvn eller inte, kommer fram till att han också ska sova utan tv men börjar då istället prata om, DUN-DUN-DUUN BILAR?! Am I suprised or not? Wie..

Somnade iallafall tillslut och nu sitter jag här och dricker morgonkaffet färdigfixad, känns skönt har cirka 45 minuter till godo, fast tänkte använda 10 av dom minutrarna till att åka tidigare till jobbet och faktiskt komma lite tidigare än att rusa in prick halv 8 med halsduken släpandes i backen och med koffeintabletterna i mungipan.

Jobbar förövrigt hela veckan ut, känns ju urskönt att veta i förväg, elleeer? Ja det gör det.. måste vänja bort mitt elleeer, från och med nu. HAH var på väg att skriva elleeer efter från och med nu.
Nu blev det för mycket svammel igen, puss och ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0