diamonds are forever

Usch vilken jäkla kaos morgon det har varit! Haha, det började med att jag typ inatt bara kollade på biljetterna som skulle ta mig&thompa till östersund för att hälsa på min Ida-Maria och hennes Per! Nää men då hade jag bokat tåg från Östersund till Sundsvall idag, den 16/9!!! Lyckat eller, njaa eller inte. Och på söndag hade jag biljett från Sundsvall till Östersund. Allt hade blivit omvänt. AhaaHH? Vad gör jag nu? Ringer till Ida-Maria och berättar vad som har hänt och hon ber mig ringa till SJ's kundtjänst. Just där när jag hörde SJ dog jag lite, HALLÅ ska dom som slängde ut den där 7 åriga flickan eller vad hon var, hjälpa mig och få tillbaka pengarna på 4 biljetter som det stod: KAN EJ OMBOKAS klart och tydligt på?

Nä, never, nu äre finito med våra 900:- och vår östersundsresa. MEN SÅ FICK JAG PRATA MED EN JÄTTESNÄLL JONAS SOM GAV MIG PENGARNA TILLBAKA, wie tack jompa! Eller om du nu mot förmodan skulle ha något eget, annat smeknamn. Så istället för 11.45 så drar vi 14.13.

Har mina älskade dyrberg kern örsmycken idag, MM big love! Haha öronsmycken by the way!


 


Kommentarer
Postat av: Maja karlstedt

Varför åker ni inte veolia transport? Betalar direkt på tåget och kostar runt 200. Mycket smidigt :-) ha de bäst!

2011-09-16 @ 11:21:45
Postat av: Karin

Jo men vi åker ofc med veolia men bokade i förväg på sj's hemsida då biljetterna blir lite billigare för det mesta! Men så blev de krångel och vi gick betala mer endå haha!

2011-09-16 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0