hej igen!

Hej sötobertar! Kom just på att det var sjukligt längesen jag skrev lite i min blogg! Sitter iallafall på Tony's balkong och har druckit en kopp kaffe och snackat skit! Mysigt avslut på helgen. Måste dock åka hem snart då jag ska jobba imorgon, bara till ett men endå! Gillar att vara pigg så man kan vara bra tillhands till de små pyrena! Trivs jättebra på förskolan jag jobbar på för tillfället!

Helgen har bestått av utgång med Linda, Crilla och Sandra i fredags och igår myste jag, Thomas, Crilla och Tony på i granlo och åkte lite bil! Haha Tony halkade i hundbajs, gårdagens händelse alltså, inte skrattat så mycket på jättelänge så tack för den tonkan!


Kommentarer
Postat av: Paula

Det är lite jobbigt med långa naglar när man jobbar på dagis, men jag är alltid försiktig. :)

2011-11-09 @ 22:36:38
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0