vårruset

Totalt död just nu, men känner att jag inte har ro att sova riiiktigt än. Har iallafall varit på praktiken hela dagen, jag och Sara har planerat lite på våran grej, huhu! Efter praktiken åkte jag hem och sov 1 timme.. sen åkte jag och sara till sjukhuset där vårruset "började" , mötte upp andra lärare från skolan och sedan gick vi vårruset.

Funderar på att byta sängkläder nu.. kände för det och sedan starta en film att somna till, yepyep så får det bli.

Studenten är jättenära, för dom som inte visste.. hihiihih!


Kommentarer
Postat av: paula

Vacker! :)



Nej har bara läst en av Sophie Kinsellas böcker, men kommer nog att ta och läsa dom andra också. :)

2011-05-20 @ 16:37:38
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0