student pjucks + vapplar

Skulle behöva en riktig sko älskare som bara kan plocka fram ett par snygga lagomt höga skor som jag kan ha på studenten och på ett bröllop! Dom ska passa till en vit klänning, men skorna ska helst inte vara vita.

Idag mår min mage ungefär som igår, blir vansinnig! Känner mig utpumpad på alla krafter idag. Pratade med en lärare på skolan där jag har praktik imorse, hon berättade att det var andra på skolan som också hade samma problem. MYSTIKEN VÄXER! Jag tror att det är det där badhuset som har luskat in några baciller i mig. Njurunda hallen in my ass.

Igår åkte jag och Thomas hem till honom en snabbis och hälsade på dom ny utkomna valparna fenja har fött, svinsöta! Jättesmå, åh jag blev kär på nytt. Bilderna här nedanför är från Fenjas förra kull, G-kullen. Eftersom valparna hon fött nu är så pass små gör dom kanske inte så mycket annat än att äta och sova men dom är ju urgulliga! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0