110522

Sitter och kikar på den där nya serien på kanal 6, collage på 80-talet? Okej.. tycker inte att det utstrålar 80-tal men jaja, who cares.. me obviously! Imorgon är det studentfotografering.. spännande eller vad säger man? Haha.. jaja, ska dock inte köpa dom enskilda korten för jag och thompa ska knäppa någon annanstans tillsammans, men känns självklart att köpa det på hela klassen, roligt att ha kvar alla sina klassisar på ett kort!

Har lackat naglarna rosa, noppat ögonbrynen, duschat och smörjt in mig och nu tänkte jag platta&volyma håret tills imorrn, wiho. Sen kanske lite sova på det.. även fast det har varit helg känns det som att jag inte har vilat eller för den delen gjort nått speciellt. Flyttat runt saker.

Har dock firat Åke idag, min bit smörgås tårta gjorde en backflip och hamnade på duken :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0