stressad

Kan inte sova om nätterna känns det som, vaknar ungefär en timme innan väckarklockan ska ringa, dvs 03.30, det betyder att jag har sovit, som inatt när jag gick och la mig tidigt i jämförelse till vad jag brukar, i 4 timmar.
Har jättemycket som snurrar runt i huvudet, jättemycket skolarbete och annat att tänka på.

Tog en promenad till Bergsåker igårkväll och rensade tankarna, allt ska nog hinnas med.

♦ Samhälle ekonomiprov idag
♦ PA-redovisning+rapport(?) torsdag eller fredag
♦ Eget studiebesök
♦ Boken + recension, klart 1 april
♦ Psykologi B gruppuppgift börjar idag
♦ HITTA PRAKTIK
♦ Grupparbete i "Hälsa och blablaaa"
♦ Rörelse till musik, hitta på och genomföra ett "pass"


Har bergis glömt något som ligger och klämmer någonstans.
Aja, studenten närmar sig så jag kan nog stå ut!
Fick en klocka av min pojke igår också, tack älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0