zumba + sm

Jahapp, ny dag och nya möjligheter, aa ungefär va? Ska göra iallafall 2 saker jag aldrig gjort förut idag, träna "zumba" på helex och jobba (för skolan) uppe på södra berget, i entrén för SM.

Sitter och dricker kaffe och väntar på att tiden ska gå, jag som var så stressad imorse när klockan var 9 och jag hoppade upp ur sängen, hann iallafall se ett avsnitt av alla älskar raymond! Make my days.. även Jims värld .. dom 2 programmen är det bästa att se på morgonen med en kaffekopp! Haha herregud vad fjantig jag låter.

(det var inte zumba utan aerobics idag, roligt endå!)

 


Kommentarer
Postat av: Bloppis!

Hej!

Jag har skickat ett mejl till dig ang. den vita klänningen på min bloppis!

Kram :)

2011-02-04 @ 10:03:11
URL: http://bloppomlopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0