less

Har haft en mysig alla hjärtans dag idag, men det har gått fel också.. i flera dagar? Åkte på att bli sjuk, missade prov, redovisning och sånt som är viktigt, just dom dagarna, det där med plog-gubben!? Thomas blev jättearg, (haha lite komiskt i efterhand men iallafall) och nu är det punka på thomas bil! Och i denna jävla kyla, -23 grader..höll på att frysa häcken av mig när jag skulle hålla i ficklampan. För inte nog med att det var svinkallt det är jättemörkt. Iallafall här ute på "landet".

Varför känns det som att allt händer när man blir lämnad ensam? Thomas föräldrar har ju åkt till thailand, jätte avundsjuk är jag. Skulle inte sitta helt fel med en utlandsresa, saknar portugal med älsklingen nu mer än någonsin.. ♥

Men nu ska jag inte deppa nått mer utan sova så ska vi försöka fixa bilen imorgonbitti innan skolan, wie ser jag framemot..jättemycket verkligen!

Typ härnäst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0