tattoo

oh my gosh vad varmt det är ute, och ändå sitter jag här vid datorn! Nää.. men har bränt mig så mycket på bröstkorgen, axlarna så vågar inte sitta ute mer idag, har suttit någon timme, två timmar kanske idag! Igår satt vi ute helahela dagen, med mina bästa! ♥ Tony har sovit här hos mig i helgen också, och thompis såklart! Har varit så underbart den här helgen. Det blir väldigt chill hela lovet skulle jag tro, ska till farmor och tvätta fönster på 7e våningen.. aah hur ska jag klara det?

Är såååååå sugen på en liiiiten tattuering nu! Ett litet hjärta typ, bara för att det är charmigt med små betydelsefulla tattueringar. Någongång ska jag tattuera körsbärsblommor längs med armen, så fräscht och underbart fint. Men det blir senare i livet det, hihi!

Ungefär sådär, UNGEFÄR!

haha, oh my gosh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0