politik

Synd att det används så invecklade ord inom politiken, annars hade man nog kunnat pratat lite, verkat lite smart bara glida och samla vuxenpoäng, njaa! MEN därimot, var det jävligt roligt när larsan inte ville gå in i samma sminkloge som jimpan! Är neutral, men borde inte ohrly(?) ta tag i det som nu är och ge sig in i DEMOKRATIN som har själv fint kallar de?

Jaja, nog om politik jag är inte så inne på de, dagen har varit mysigt! Låg och myste med en sjuk thomas länge imorse tills mamma kom och hämtade mig, så åkte vi och handla lite. Sen gick jag och pappsen och röstade, träffade amanda i förbifarten, sötnosen! Sen blev det middag (råkade äta en stark, citronsmakandes konstig thai-grönsak som förstörde min aptit då jag blev rädd att få en till).

Nu ska jag nog hasa ner mig lite, eftersom jag redan ligger i sängen och sova, puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0