Torsdag morgon

Godmorgon, känner mig sjukt glad idag! Kan bero på att solen lyser här utanför eller att jag nyss har beställt nya linser, haha girigt! Blev ett par blåa linser och ett par mörkbruna den här gången!
Kom ihåg första gången jag skulle sätta i mina bruna linser, vad jag jävlades och grät och fan vad det sved, men sen så! Haha kom ihåg att mamma bad mig ta ur jävulslinserna!

Har skickat iväg min beställning på 100 bilder för 29:- också, ska fylla mitt album som stått tomt i typ 2 år!
En av 100 bilder som jag ska använda mig av nedan! ♥


Kommentarer
Postat av: Maja Karlstedt

vart ha du skicka och beställt dom bilderna? :)

2010-11-24 @ 19:41:57
URL: http://mkarlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0