Kvällskvist

Min dundriga huvudvärk har kommit tillbaka nu efter att jag duschat och allt, så ska snart sova trots våran sovmorgon imorgon! Var hemma från skolan idag och vilade, imorse visste jag inte vad jag skulle göra! Magens innehåll trodde jag skulle komma uppslingrandes, ur huvudet trodde jag att det skulle komma rök och gnistor och fyfan rätt utsagt mådde inte bra! Men tror det beror på att jag har sovit så sinnessjukt dåligt dom här dagarna.

Men annars då, vid klockan 15 idag vaknade jag..klev upp, mådde much better och tog lite chokladglass+chokladsås+mycket mjölk (som har blivit till en besatthet), och pratade med pappa ett tag, gjorde lite planer inför lördag, haha spännande eller hur? Sen efter ett tag åt jag middag och sedan gick jag och sara till hemköp. Hämtade ut ett paket, dundurudun! Hemligt..
Sen spelade vi den försvunna diamanten och jag vann alla gånger, whoooo's the best!?

Nu ska jag framkalla lite pictures och sen sova!

(två riktigt trötta efter en hel dag på vattenland i portugal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0