sjuk igen / bildbomb

Förstår inte varför jag blir så sjuk hela tiden, (känns det som iallafall) Har inte tid alltså!!

Vaknade upp imorse hos thomasälskling, gjorde mig i ordning och trodde att jag mådde bra, åkte in til stan för att gå  till Hedbergska och ha historia, väl där inne gjorde jag inget annat än hostade! Så sjukt o-värt! Åkte hem och har sovit mesta delen av dagen..

Måste också passa på att dissa folk som är på allt och alla! Snacka om att vara desperat och osäker! Me dont like :)

Slänger in lite bilder som man blir glad av :D











orkar inge mer nu, puss ♥

 


Kommentarer
Postat av: amanda

men gud, är de inte friluftsdagen på bergsåker på bilden längst upp? ser ut som min jacka och min mössa men man vet ju aldrig :D

2010-03-17 @ 15:43:41
URL: http://31mil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0