Bra att ha..

Förstår inte att jag sparar på nästan allting, tänker alltid att saker kan vara bra att ha..tillexempel en anteckningsbok från då jag gick typ i 3an, 3 oskrivna blad som jag fått för mig att jag nångång kommer behöva, njaae! Egentligen inte va, menmen.

Söndagar är däremot väldigt bra att ha, sega dagar som är till för att ta hand om sig själv och uträtta tråkiga ärenden som ibland kan bli roliga..luddigt jag vet!

Idag kom alltså mamma och hämtade mig och vi körde ut till Birsta för att köpa lite grejor, påskpresenter och sånt =) så nu har jag slagit in Ida-Marias! Wie ♥ hope she likes it! Jag hade gjort de iallafall..muahah! Sen har jag postat iväg lite grejor och var tvungen att offra en massa..haha! Stackars.. Nu ska jag försöka måla naglarna lite och sedan sova, skola imorgon igen!
supermysigt påslakan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0