sömnbrist

Hej alla skönabönor. Kan verkligen inte sova! Paniik..har ont i munnen. Konstigt nog får jag det när jag har sömnbrist. Måste försöka snart igen..

Ikväll ville mamma kolla på film med mig, gulligt värre! Så jag och thomas kollade med henne på My sister's keeper. (Allt för min syster). Jag grinade seriöst halva filmen. Så otroligt fin och sorglig. Kan rekomendera filmen, men den hade nog varit bättre om man inte läst boken, för man förväntar sig massa som inte kommer med i filmen.

Den handlar iallafall om en familj, en av döttrarna har leukemi (blodcancer), den enda som kunde donera friska organ, blod osv är hennes lillasyster (som gjordes i provrör för att få exakta gener osv som storasyster) Tillslut får lillsyster nog och stämmer sina föräldrar. Hon vill ha makten över sin egen kropp. För ända sen hon var ett spädbarn har dom tagit kropps-grejer av henne!

Känner nu att jag inte borde ha druckit kaffe under filmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0