rubriken

Sådär, nu börjar livet snart igen! Haha, efter julen, nyår osv. Nu väntas bara 18-årsdagen. Sen är jag screwed. Vill inte fylla, bli myndig och det där. Känns förjävligt! Men skönt, jag vet, bra konstigt. MENMEN!

Idag då, vaknade av att jag och Thomas hade försovit oss, skulle kliva upp i tid så vi hann åka med mammsen till någon skoteraffär! Men då hade hon börjat laga mat till Ida-Maria och Per, så vi fick vänta. Sen körde jag oss till nacksta, affären vi skulle till var stängd, så vi handlade inne på Ica.
Sen sov jag, sen körde jag matforsvägen till thompa. Nu sitter vi med varsinn laptop och är osociala, (blir det snart ändring på, mihii!)

Nu glodde thomas på ordet screwed och sa, "nu är du knullad!?!??" men som ni säkert alla förstår menar jag uttycket körd! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0