grattis på mig!

Åh! Snacka om att fått uppleva världens bästa 18-års dag! Dagen började med att jag vaknade skittidigt, sen kom mammsen&pappsen upp och vi fikade god frukost och jag fick presenter. Sen efter skolan träffade jag upp lindis,johanna och tony på stan, köpte en sjukligt fin kavaj på HM! Sen hem och träffade upp älsklings-ida som kommit hem över helgen! Vi åt god middag, tårta och sedan åkte jag och Angelica till Timrå-Linda, förfestade hade jätte kul och sedan tog vi bussen in till stan.

Började på Daltons, sjöng kareoke och fick fina gratulationer =) sen gick vi till momento där jag hade turen att komma in! Dansade, drack och hade sjukt jävla kul alltså! Kan nog inte förklaras, nejnej!
Hoppas vimmel-bilderna från momento kommer upp snart också!

Nu kommer snart släkten och älsklingen! Pusspåer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0