Julafton

är snart över, men har varit sjukt mysigt och haft farmor och Åke här med oss! Nu sitter jag och läängtar efter Thomas som förhoppningsvis kommer snart! ♥ Snäll som han är och offrar sig för att komma hit! Julbordet var skitgott, godare än vanligt (!!) och jag har fått jättefina julklappar!

♦ Stekpanna&pajform (jamie oliver) till flyttlådan.
♦ 3000 kronor (2500 kr och 500 presentkort).
♦ Valfri preminuation på tidning, jag tatr nog SOLO.
♦ Smyckesställ
♦ Silverring (lite större än den jag redan har)
♦ Valfri grej typ från något företag, fanns massa grejs att välja på!
♦ "Magnettavla/kylskåpsmagnet" med år 1992 glasssorter, hah so cute!

Längtar själv efter att få ge min julklapp till thomas! Mamma hade köpt något Monopolspel också som man delvis använde dvd-spelaren till, hmm spännande! Hoppas vi kan testa det ikväll! Uppdaterar er lite senare!

i love my baby, yepyep i love my boy (igga min 2-dagars-look)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0