10 sanningar

tidsfördiv i väntan på att lilla sara ska ringa!

♥ Får ont i huvudet om jag inte dricker kaffe på en hel dag.

♥ Det är skönast att sova på dagen, enligt mig!

♥ Har en tendens till att köpa massa småtjaffs, men har lugnat ner mig en hel del!

♥ Att ha mobilen i fickan ger mig trygghet.

♥ Gillar känslan av att ta på läppstift på läpparna.

♥ Gillar att städa, se förändring. Stökigt --> Rent!

♥ Skrattar ofta för mig själv om jag kollar på serier eller ser nått roligt.

♥ Har jättelätt för att gråta, det hade jag inte för några år sedan.

♥ Värderar vänner, familj, pojkvän och alla de som står en nära högst!

♥ Älskar att kliva upp tidigt på vardagsmorarna, så man hinner se serier!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0