segis dag

Ligger i sängen och kollar på någon dålig film, snark eller vad säger man! Ska snart ner och duscha av mig och sedan sova med thompis! Imorgon skola tillskillnad från idag, mådde sämst imorse och under dagen fick jag det bekräftat varför! Wie.. not.

Stör mig på alla grupper på fejjan också, varför sitta och bli medlem i hundratals grupper? Bara irriterande för resten av folket och se deras grejjer som ploppar upp, typ hon/han har blivit medlem i " ;PP PppPPP " grupp! Nejtack..

Får avsluta inlägget med att vara lite romantisk mot min lille tuggummikula ♥


Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: hahah ja jag hade ju knappast valt det som sommarjobb då. men du menar alltså att du skulle vara beredd att torka gamlingars bajs på ditt sommarlov? :)

2010-04-27 @ 18:42:02
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0