Ny vecka

Har typ nyss kommit hem, har varit ute rätt länge med sara, christine och beccabus! Druckit kaffe och oboy, mysigt! Sen gick vi upp till linda för sara hade glömt sina körkortsböcker och crillis cyklade flitigt iväg på cykeln sin!

Hade tänkt hoppa in i duschen nu för lite uppfräschning och sedan hade jag tänkt lägga mig i sängen med lite film-mys! Vill så gärna börja se min alice i underlandet, men vill se den med älsklingen i helgen så får hålla mig lite till, bara han blir frisk!

Imorgon blir det en helt vanlig dag i guess, skola..historia och massa sånt där! Men sen blir det pluggkväll hos crillis, och övernattning! Mysigt va?

Vill åka och hälsa på ida-maria också! Får bli någon helg, wie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0