målning

Hallu! Nu sitter jag och tar hand om mig själv, med tända ljus åså! Älskar det, haha barnsligt? Kanske det, men whatever, mitt liv =) Har varit ute med Sara,Linda och Tony också! Sen vare Linus&Crilla med en stund på slutet innan jag gick hem och tog en dusch. Mysigt att sitta ute iallafall, tog min gammelgamla vinterjacka också! Mm!
Sitter och filar naglarna nu, ska lägga på ett lager stärkande lack och ett kolsvart ovanpå! Älskar svarta naglar, SÅ SNYGGT! ♥

Och imorgon ska jag på körskolan, ska ha min första körlektion, herregud vad nervös jag börjar bli, komma vara ett nerv vrak hela dagen imorgon tills det är över! Haha, efter det blir det avslappnande shopping i Birsta. Haha!

Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0