otursdag

Idag är det verkligen inte min dag! Var hur trött som helst imorse, klev upp, satte igång platt tången, och sedan råkade jag kliva ner foten rakt på den och jag fick ett brännsår..IGEN! På typ samma ställe som förra gången..KUL! Sedan åkte vi från njurunda till västermalm, satt där ett tag på metropol, höll på att dö av min mensverk så jag åkte hem! Nu efter ipren och vila känns det mycket bättre! :) Har suttit och gjort historia arbetet och lite kommunikation.

Men imorgon måste jag till Historialektionen och få hjälp av läraren annars kan jag inte skriva den där uppsatsen klart! Jobbigt..

men annars idag, ska promenera till stan med Ida för att få igång blodflödet riktigt (INTRESSANT HUH), sen kanske åka till Njurunda igen, kommer inte kunna vara med Thomas förrän på Måndag annars, så känns rätt frestande! (v) iiih min bejbie

Idag, Rutig skjorta, svart linne, svarta tights, converse, klocka! Enkelt och snyggt, (känner jag mig själv så kommer jag ha hunnit bytt kläder 3 gånger innan jag gått ut, menmen NU har jag på mig detta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0