elite hotell

ah, förlåt för att jag inte har upptaderat, men får väl skylla på att jag har haft fullt upp! ... Eller något :)

Nu ska jag snart dra iväg till knaust, elite hotell för en infoutbildning om finnerödja, jag var ju på en likadan förra året, men man måste tydligen göra om det igen. Så innan stannar jag på skatteverket och hämtar en skattejämkingsblankett, och sen infoutbildningen, sen skola, sen stan och sen träna med ida-maria. En dag fylld med saker, men ingen Thomas idag heller.

Vi försöker fokusera oss på bara skolan, iallafall den här veckan! Båda fick dålig närvaro och om det fortsätter så är våran framtid körd. Gäller att satsa på framtiden nu, så vårat mys får bli på de dagar vi verkligen har tid och inte så mycket plugg. Som imorgon! Och hela helgen såklart!

Nej, nu måste jag verkligen röra på mig! Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0