åh, komsi lönen

När min lön kommer ska jag nog förmodligen köpa det här också iallafall =) Älskar den där jordgubbs hårdtvålen från bodyshop, man känner sig superfresh och luktar jättegott! Och bodybuttern lenar huden otroligt mycket. Väskan måste jag bara ha endå, den var sjukt snygg! Den kommer köpas från wedins väskaccent, yummie!

Piercingen i tungan börjar jag bara tvivla på mer och mer, såg en tjej på bussen för någon dag sen, hon hade piercing i tungan, och när hon skrattade störde jag mig bara på den silvriga kulan som låg mot hennes tunga. Såg äckligt ut på henne, men vi får se =) kan iallafall inte ha piercing under sommarjobbet! Så efter jobbet mot hösten isånnafall.. GREAT!

Visst passar det med jordgubbs-lukt eftersom jag ska jobba med det i år igen? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0