stra-w-w-berry

Ojoj, jag har inte tid för bloggen? Jo, det har jag. Allt för mycket tid egentligen, är bara för lat för att starta datorn. Vill hellre ta min tid till vänner för omväxlingens skull, Thomas också såklart, men han har redan mest tid! Underbart, förövrigt somnade han ifrån mig för 3 timmar sen.. kul, eh nej!? Ska gå och klösa han på stärten så han vaknar, haaahah! Nej men seriöst. Trött jag med.

Imorgon blir det bara två lektioner, underbart små gnomer. Sen blir det dags för arbetsintervju. Hoppas det går bra, en ledtråd på vad det kan vara får ni på bilden, HAHA, (svaret alltså) Jag går i mina gamlafotspår..!

Om jag skulle få sommarjobb, har jag iallafall bestämt mig för vad jag ska köpa, nästan iallafall! En mini-pc och en ny mobil antagligen. Och massa shopping och sparande. Åh, ge mig sommar nu, förra var ju underbar, och den här kommer bli minst lika underbar med thomas brevid <3 babyyyY!


Kommentarer
Postat av: amanda berglund

hahaha jordgubbskarin igen :D

2009-04-06 @ 22:37:30
URL: http://31mil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0