sjuk med hyrfilm

Okej, låt mig säga såhär. Klä på er riktigt om ni ska stå och sälja jordgubbar i åtta timmar! Speciellt när det är kväll och kallt ute. Jag klädde inte på mig tillräckligt i onsdags och nu är jag jättesjuk. KUL! 
Hade ju velat gå på crousing på lördag med feber och förkylning, jag tror inte jag orkar va! 

Men var in till Hemmakväll och hyrde två filmer tills ikväll iallafall, Kärlek 3000 och Systrar i jeans andra sommaren. Fast har sett båda redan, Kärkek 3000 var ju annorlunda om man säger så, fast ganska bra på ett konstigt sätt. Storbölade. 

Nu vill jag bara sova och bli frisk!
-Puss sötnosar! + Älsk till Thomas <3





Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på dig söto så vi kan spana på tattuerade armar imorgon kväll :P

2009-06-06 @ 00:11:38
URL: http://evadahlstrom.blogg.se/
Postat av: alexandra naranjo

Krya på dig :)

2009-06-07 @ 16:32:51
URL: http://alexandranaranjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0