shoppingen igår och idag

Ny britney parfym!



Svart axelbands väska



Kylie's parfym Darling



Medel som motverkar att ens nyrakade område blir inflammerat



En ful basic necessär, nagellack remover båda från HM!




Åh, sådär :') segt det gick att ladda upp alla bilder! Men nuså..

Idag har jag jobbat från 8-3, det gick bra men är lagomt trött nu, somnade till förut när jag satt här vid datorn tills Ida-Maria väckte mig.. efter jobbet åkte jag till stan, Ida var hos frisören och färgade och klippte sitt hår, så gick och hälsa på henne, sen shoppade jag lite nödvändigheter och sökte efter en sak! Kan inte skriva det i bloggen ifall mammsen skulle kika in här före sin födelsedag ;)

Imorgon ska jag jobba 12 timmar, eftersom det är dagen innan midsommar! Och då ska även Thomas stå och sälja i Nacksta med bland annat mgi! WIE!

Men nu ska jag på Hemköp och sen ska jag hoppa in i duschen! Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0