kanske lite onödigt..

Produkter jag använder på morgonen:
Efter man har tvättat ansiktet eller duschat på morgonen, använder jag mig av apotekets ansiktsvatten som tar bort smuts som ligger kvar. Tvättar ansiktet gör jag med clearasils cleansing gel, skitbra!
Till håret använder jag två olika värmeskyddande medel till då jag plattar det, C4's är flytande och l'oreals är en kräm, alla har säkert testat dom! Men de funkar rätt bra tillsammans!
Sen använder jag Niveas hårspray som stadgar upp håret och ger det en bättre volym, efter att jag också har volymat håret med björn axens volymtång! Sen Tar jag bara på mig deodorant och sprayar på mig lite parfym, antingen Aguileras, Lopez eller Spears parfym! Juicy or what ;)




Sminkningen ser ut såhär:
Maybellines mineral foundation
HM's brownzing powder
Max factors rouge
Två olika mascaror, den silvriga används mest och köps då det ska köpas!
L'oreals vita eyelines för att göra linjer runt ögat
Sminkborstar för att få en fin finish på pudret och rouget såklart!




Och resultatet blir då oftast såhär:




Kommentarer
Postat av: Thomas

Perfekt både före och efter allt är helt perfekt

Älskar dig mer än allt gumman <3

2009-06-30 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0