jordisar

Mitt liv kretsar runt jordgubbar! Jag säljer jordgubbar och jag äter jordgubbar. Jag luktar jordgubbar samtidigt som jag bjuder folk på jordgubbar. Jag dagdrömmer om dom, och jag suktar efter dom. SÅ hej jordgubbe.

Nej men till den seriösare sidan av mig själv då..
Nu har jag varit ledig sen fredagskväll, och det känns verkligen inte som att jag har sommarlov på något sätt. Eftersom nu efter den här sköna helgen, ska jag jobba imorgon igen. Och till helgen som kommer, då ska jag jobba då också.
Men jag måste se det från den positiva sidan! I mitten av juli när det slutar säljas jordgubbar, och då min lön har kommit. Då kommer jag inte ha ångrat mig! Det är bara nu, då alla får sommarlov och då jag måste fortsätta jobba nästan lika mycket som jag gick i skolan på veckorna, då känns det tärt. MEN JAG MÅSTE KÄMPA BABES!

Jag&Thompa träffade Maja och Dario på busshållsplatsen idag! Haha vilken återförening av 9A måste jag säga, hah fast det ville inte dario säga, damp!
Nu ska jag nog krypa ner i Thomas varma famn och kolla på en rysk actionfilm! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0