hjälp!

När min lön kommer, ska jag som ni kanske vet vid det här laget köpa en bärbar dator. Frågan är bara vad för dator jag ska köpa, vilket märke och vart? Finns ju ett förjävla stort utbud med både märken och försäljningsställen nu för tiden.

 Som mediamarkt, experten, phonehouse, telia, net on net och när man kommer till märken så finns det t.ex hp, asus, dell och ja gud vet vad. 
Men jag har beslutsångest och vet inte var ifrån eller vad jag ska köpa. Antar att det bara är att gå och fråga runt på alla ställen och se vad de säger. 





Här har ni en bild på tröjan jag köpte igår! =)


Kommentarer
Postat av: amanda berglund

wiho, jag ska också köpa bärbar dator när min lön kommer, dvs i slutet av augusti när båda har kommit ;d funderar själv på en hp-dator för runt 4000, men de beror ju på vad man är ute efter, är man inte rik så får man leta i dom lägre prisklasserna :d

2009-06-16 @ 16:32:02
URL: http://31mil.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0