Den bara poff

Vart försvinner alla mina saker? Idag var jag tvungen att ta pappas cykel till jobbet, för att min cykelnyckel är borta, IGEN! Och nu när jag skulle lägga in dagens bilder på datorn, så POFF var min kamerasladd borta också. Jag blir så trött på att alltid slarva bort saker! Måste kanske börja skaffa mer lite mer ordning på saker och ting, och en liten almanacka skulle inte heller sitta fel.

Nej, nu bör jag sova eftersom jag ska upp ganska så tidigt imoron, ska ju på stan för att kolla upp synen! Blir säkert ett par coola bågar, HAH! Jag+glasögon=skämt. Kommer ju slarva bort dom inom loppet av en vecka. Menmen, det är väl värt det eftersom du kostar ju undersökningen på synen bara 1 kr ;) GRR

Nu får ni njuta av en gammal bild, pga min slarvighet! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0