cupcakes med frosting!

Hallå i getskägget! Har precis bakat massa cupcakes ! ♥ Så jäkla goda, Thomas har gosat i sig två och jag och Ida-Maria varsin! I olika färger blev frostingen också! Rosa, babygrön, gula och gräddvit!

Frostingen gjorde jag med hjälp av Foki's recept! Så tack för det :'D (försökt nu ett tag med att få länk till bloggen men det krånglar bara men foki.blogg.se är hennes blogg) =)

Kameran var slut på battri så fick inga bra bilder, och det dröjer några timmar innan jag kan lägga in bilderna, men lugn! Dom kommer senare idag kanske vid åtta tiden eller så!

Nu ska jag pussas på thomas och sen får vi se! ♥


Kom ihåg att kika på bilderna vid 8-9 tiden ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0