Sjukligt trött..

Åh, jobbat 11 timmar idag ungefär. Igår jobbade jag näst intill 9 timmar, och det har varit FULLT upp. Vi har haft ett jättebilligt pris och det har köats vid ståndet HELA dagarna. Innan det jobbade jag som vanligt, vilket också leder till att kliva upp tidigt, jobba sent osv. Nu vill jag bara jobba klart så jag kan åka till morfar och faktiskt vila upp mig. Jag har för gud skull inte fått sommarlov än, jag har förfan jobbat sen i maj!

Imorgon ska jag jobba igen också, blir nog ungefär lika länge då. Jag blir trött av tanken, på ONSDAG blir jag ledig 1 dag, sen ska jag upp och jobba efter den dagen så man kan inte lägga några speciella planer på onsdagkväll heller. För tiden jag inte jobbar, vill jag nu bara vila. Vila och ta det lugnt och ladda upp batteriena så jag kan fortsätta jobba tills det är slut.

Nu får ni nog gissa er till vad jag ska göra, klockan är trots allt halv ett och jag ska jobba imorgon bitti! Det här vart en alldeles för sen kväll... Och tur att jag inte slängde ungefär en tusing i sjön på att gå på gatufesten, börjar ju 8 varje morgon och jobbar hela dagen + att det inte var några bra artister ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0