halo

okej, sådärja.. några timmar senare, och jag har faktiskt städat bort dom där fem äckliga sakerna jag listade upp förut.. börjar likna ett rum nu, dock ett litet rum. Men ett rum!

Nu återstår bara dammsugningen och att byta lakan, sen blir det en snabbdusch och sen säng! För imorgon blir det jobb, tidigt. Och försöka få thomas att ringa mig, (näst intill omöjligt verkar det som nu), men måste prata med han innan jag sover.

Annars har dagen flytit på fint, vaknade med linda på en madrass nedanför min säng, och klev upp ungefär vid 12 tiden, åt frukost osv sen gick vi ut för att träffa Sara, hon fick sin försenade present av mig och så satt vi bara och pratade åså, sen gick jag hem för att städa (HEHE) men amanda ville ha ut mig, så jag gick ut med henne tills mamma ringde om middagen, så då skiljdes vi åt, sen träffade jag linda och linus en liten stund nu på kvällskvisten!

Ensam är jag nu iallafall, mamma och pappa är i långsjön och Ida-Maria och Pär är hemma hos han! Och så måste jag bara tala om för er, att mina högtalare till den här datorn är enormt gamla, halv gulna och skabbiga typ från 60talet eller nått. HAHAH men bara temporärt tills jag har köpt nya..

Börjar likna något iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0