crocodile dundee

Hejsan! Sitter bara och kollar runt på datorn nu, läser skötsel råd om tungpiercing och kollar bilder, forum osv. Så sugen på det nu så det finns inte! Men i oktober kanske, eller i mitten av september? Läste att man helst inte skulle ta det i rötmånaden, som är nu. Och då väntar jag hellre längre och får det läkt riktigt och inte nått halvdant.

Det lär ju bero på att maten möglar så snabbt nu osv och det är hög infektionsrisk. Så då låter början av oktober ganska bra, eller hur? Lite till halloween typ =) OCH fick höra att man faktiskt fick pussas liksom, men inte dela saliv och ''kyssas med tunga'' OCH då behöver man även inte vänta i hela 4 veckor heller, utan tills man kände helt att den hade läkt. Då kändes det mycket bättre =D

Nu ska jag försöka fösa iväg mamma och Ida-maria på affären så vi kan åka iväg till birsta och det så vi kommer hem sedan! Men mamma är bara med djur och slappar och ida ligger och sover här bredvid i soffan efter att hon hade lagat frukost till mig och mamma, haha vi hade värsta tjejsnacket imorse när hon var tvungen att komma in och dra i min arm när jag fick något fel i den. Alldeles när jag vaknade, typ halv 8.. asdrygt.



Kommentarer
Postat av: EvaD

Saknar er! ska vi ta en grillning den 15 augusti?? innan selånger?? vill ha lite skoj juh.

2009-07-27 @ 01:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0