i dont mind at all

Skolan idag var rätt rolig! Började klockan 12.25 med att ha lili, där fick vi bara planera lekar två och två, jag och Linnea bestämde oss för att vi ska hålla i leken hunden och benet, haha ska bli kul att se alla andra stå på knä och skälla efter benet, slynglar. Sedan var det idrott, då hade vi boxning (som alla andra 1or också verkade ha haft) haha..förutom att BF är lite efter. Men det var iallafall jävligt jobbigt, för dom som inte har kondition alltså, men vissa har ju bra så! haha..syftade såklart INTE på mig där. Efter idrotten, gick jag och sara för att möta upp thomas och timmy, sen försvann dom på vägen, dom kunde kanske inte vänta tills dom kom hem, så dom tog kyrkogårdens skjul? Men jag och thomas traskade iallafall på.

Sen har vi bara varit hemma hos mig och pluggat, alltså riktigt råpluggat. Jag har delvis översatt en hel engelskauppsats på ett A4 som jag igår kväll skrev..hosthost *pedofilskrivning* Men det vart väl sådär, haha sist jag gjorde thomas läxa, fick han kommentaren;

If you are so bad at English, why is your text more or less without any grammatical errors?? Did you get help?
Det var Gretchen orange grinchen som hade skrivit det .. yes!
hah olyckat.

Men nu ska jag nog mysa med thomasälskling innan han ska hem med nästa buss .. <3

xoxo bomahn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0